不支持Flash

热点追踪:杰克逊葬礼或超越戴安娜(图)

http://www.sina.com.cn 2009年06月30日 13:08   中国日报网英语点津
杰克逊葬礼
杰克逊葬礼

  Michael Jackson's funeral is likely to be the biggest in entertainment history, drawing tens of thousands of mourners and hundreds of millions of TV viewers。

  迈克尔•杰克逊的葬礼有望成为娱乐界历史上最盛大的葬礼,届时将有数万人前往悼念,同时还会有数亿观众通过电视观看。

  It is expected to eclipse that of Elvis Presley in 1977, at which 75,000 fans lined the streets of Memphis, and could rival Princess Diana's 12 years ago, when 250,000 gathered in Hyde Park。

  据称,葬礼盛况将超过1977年艾维斯·普莱斯利(猫王)的葬礼,当时有7.5万名粉丝在孟菲斯街头目送他远去,同时还可能超越12年前戴安娜王妃的葬礼,当时有25万人聚集在海德公园悼念她。

  Even the funeral of silent film star Rudolph Valentino in New York in 1926 drew 40,000 fans。

  甚至1926年在纽约为无声电影明星鲁道夫•瓦伦蒂诺举办的葬礼也只有4万名粉丝前往。

  Celebrity mourners at Jackson's service could include showbiz legends such as Sir Paul McCartney, who sang with him, and Elizabeth Taylor。

  参加杰克逊葬礼的名人将包括一些娱乐界传奇人物,例如与他同台演唱过的保罗•麦卡特尼,以及伊丽莎白•泰勒。

  相关报道:永远的迈克尔:一代巨星今晨陨落

            回顾巨星迈克尔·杰克逊的精彩瞬间

            巨星迈克尔·杰克去世:在天堂还是歌王

            一代巨星迈克尔·杰克逊的个人简介

            实拍:好莱坞大道悼念杰克逊

            杰克逊走了:世界上还有几个迈克尔?

            双语讲述:流行音乐之王的金融危机

              迈克尔·杰克逊最后的一张夺冠唱片

网友评论

登录名: 密码: 匿名发表
发表评论 _COUNT_条
爱问(iAsk.com)
不支持Flash
不支持Flash
不支持Flash