双语阅读:美国名校的自白(恶搞版)上部

2014年04月01日15:49  新浪教育 微博    收藏本文     
美国名校的自白美国名校的自白上部

  名校就是名校,自我介绍还真敢这么说!一个个都这么有个性,爱死这些小傲娇了呢!

  MIT:麻省理工

  Oh Really? You think you're a math genius? Come here and we'll crush your ego badly。

  哦?你觉得自己是个数学天才?来吧,我们分分钟就把你的自尊心打击得粉粉碎了。

  Harvard: 哈佛

  Come here! You won't make less than 200k a year if you come here!

  Don't believe the media! We're not the hottest for rejections! It’s MIT! Don't apply to MIT. Apply to US! Seriously Just Apply!Even though we only accept 9% of 22,000+, still apply. Just do it! The worst that could happen is a thin envelope in your mailbox. Come on. Just apply so our acceptance rate can go down to 1%

  来吧,宝贝儿!来这儿保证你年薪不低于20万美刀!

  别听媒体瞎说,我们绝对不是最喜欢拒人的学校!最没人情味的是麻省理工!别申麻省理工了。申请我们呀!相信我,申请就行!尽管22,000多名申请者中我们只录取9%,还是申请吧。Just do it!顶多邮箱里多出薄薄的一纸拒信。来吧!让申请者来得更猛烈些!这样我们的录取率就可以跌破1%了!

  Stanford: 斯坦福

  Berkeley who??—I’d look it up but I have a meeting with a venture-capital firm to discuss funding for my freshman science project。

  伯克利是什么玩意儿?好吧,我会去了解一下的。但是我现在要和一家创业投资公司洽谈下我们新生科研项目的融资事宜。

  Yale: 耶鲁

  Come here and follow in the footsteps of George Bush Sr.,Bill Clinton, Hillary Rodham, George Bush Jr., William Howard Taft, GeraldFord, John Kerry, Howard Dean, Joe Lieberman, and Dick Cheney (Though he"flunked"). We'll show you how to run (or ruin) a country (or other countries)。

  来这里追寻威廉?塔夫脱(美国第27任总统)、老布什(美国第41任总统)、克林顿(美国第42任总统)、小布什(美国第43任总统)的步伐吧!我们会告诉你怎么去治理(或者是毁灭)一个国家(还有其他国家)。

  Princeton:普林斯顿

  Make sure that at least one essay demonstrates arrogance and you are a shoe-in! Did we mention that we are ranked 1?

  请确保至少有一篇申请论文展现出高大傲慢,那样你就稳进了!等等,我刚才有没有告诉你我们在全美排名是No.1的?


分享到:
收藏  |  保存  |  打印  |  关闭

已收藏!

您可通过新浪首页(www.sina.com.cn)顶部 “我的收藏”, 查看所有收藏过的文章。

知道了

0
收藏成功 查看我的收藏
猜你喜欢

看过本文的人还看过